Jom Sertai Hari Terbuka KLPac 2011!

PERHATIAN…


PELAKON, PENGARAH, PENARI, KOREOGRAFER, PEMUZIK, PENYANYI, ARTIS VISUAL, PEMBIKIN FILEM ATAU SESIAPA SAJA PENGAMAL SENI..

Jadilah sebahagian daripada Hari Terbuka KLPac 2011!


23 January, 10am – 5pm




Tema Hari Terbuka KLPac 2011 adalah ringkas - SENI UNTUK SEMUA. Ia adalah bagi menyatukan semangat Hari Terbuka dan menghimpunkan kepercayaan dan harapan kebanyakan pengamal seni di Malaysia.

Hari Terbuka KLPAC adalah program sehari di mana festival seni kreatif yang sarat dengan persembahan, lawatan, demostrasi, bengkel, ceramah, pameran dan tayangan filem. Lebih menarik lagi acara ini dikendalikan oleh sukarelawan. Kakitangan KLPac, Urusetia Hari Terbuka dan aktivis seni tidak sama sekali menerima sebarang bayaran, apatah lagi pengunjung juga tidak dikenakan sebarang bayaran untuk menyertainya sambil menikmati aktiviti yang disajikan untuk anda.

Fikirkanlah di mana satu hari yang tiada halangan. Wang adalah bukan keutamaan. Dan di mana karnival yang menyajikan kesenian tempatan yang pasti menyeronokkan untuk dinikmati bersama. Kepada Pengunjung Pertama Kali! Hari Terbuka KLPac pada 2009 mencatat seramai 6000 pengunjung, jadi ini adalah peluang kepada anda untuk mempromosikan seni anda juga.


Saya Nak Ikut Serta! Bagaimana mahu menempah slot?


E-mail Rosheen (rosheenfatima@gmail.com) dan Ian (ian@klpac.org) nama anda, email dan nombor telefon & keterangan aktiviti

Saya bukan aktivis seni tapi saya juga mahu membantu…


Muat turun fail PDF HERE untuk mengetahui cara bagaimana anda boleh membantu.

Maklumat lanjut sila kunjungi http://www.klpac.org/Welcome.asp?c=whatsonpromotionsview&promoID=156&promocatID=5


Tandakan kalender anda:

23. 01. 2011

0 comments:

 
Copyright © Kalam Si Pujangga